PROXIMO MENDU
Na última semana de xuño, con motivo do meu cumpreanos (piro) celebrarase un macro-menduiña que na escala de 1º bach A superará o cristo a crisis, a apoteosis, a ecatombe, o apocalipsis, e finalmente alcanzará o chuck. neste mendu ad+ contaremos con novas instalacións como auga corrente, ducha quente fora e neveira xigante onde entrará todo e se situará fora. polo que ninguén, podera terá que entrar na casa amos pa q os anormales nulos ignorantes de sociales os da logse entendan, que o 1º gilipollas q se lle ocorra ntrar na casa pa outra cousa q nn sexa durmir, e so poden durmir dentro os gilipollas q eu diga, partolle a puta boca e m cajo na sua puta madre e m cajo na cona y en toos sus muertos dialogo tranquila e pausadamente con el/ela ata aclararlle RAZONABLEMENTE que non pode entrar na casa, e que saia POLO SEU PROPIO PÉ, e non AXUDADO polo meu (o meu propio pe, si con bota e too). non podera entrar ninguen baixo ningunha circunstancia xa que imos ser un nº estimado de... 20? ou + coo cal ai q controlar... amos q m tedes q faser caso xq senon vou ter q "dialogar" con vos. o día exacto que falten 4 dias pa ir a menduiña será avisado a toos os implicados (ós de sociais ós nulos q van vir) se algun ten algun problema pode avisar. prego q a xente q vaia vir fijo comente e deixe seu nome, ainda q sexan do concilio. avisarei nunha nova entrada too o que ai q levar e recordarei a cada persoa o q ten q levar (si, isto vai x frodo), nn so en comun con toos (a roupa e asi) senon en particular (tendas de campaña, amplis... cousas specificas) e weno... tmen recordade q é 1 cumpreanos, pro tmen cumpren anos dela, frodo e manuX asi q tedes que traer regalos pa toos a cojones ou partimosvos a puta boca se qeredes traede algun detalliño... ^^
1 saudo!!