Blogia
... Menduiña´s Weekend ...

2 Mendu

PROXIMO MENDU

PROXIMO MENDU

Na última semana de xuño, con motivo do meu cumpreanos (piro) celebrarase un macro-menduiña que na escala de 1º bach A superará o cristo a crisis, a apoteosis, a ecatombe, o apocalipsis, e finalmente alcanzará o chuck. neste mendu ad+ contaremos con novas instalacións como auga corrente, ducha quente fora e neveira xigante onde entrará todo e se situará fora. polo que ninguén, podera terá que entrar na casa amos pa q os anormales nulos ignorantes de sociales os da logse entendan, que o 1º gilipollas q se lle ocorra ntrar na casa pa outra cousa q nn sexa durmir, e so poden durmir dentro os gilipollas q eu diga, partolle a puta boca e m cajo na sua puta madre e m cajo na cona y en toos sus muertos dialogo tranquila e pausadamente con el/ela ata aclararlle RAZONABLEMENTE que non pode entrar na casa, e que saia POLO SEU PROPIO PÉ, e non AXUDADO polo meu (o meu propio pe, si con bota e too). non podera entrar ninguen baixo ningunha circunstancia xa que imos ser un nº estimado de... 20? ou + coo cal ai q controlar... amos q m tedes q faser caso xq senon vou ter q "dialogar" con vos. o día exacto que falten 4 dias pa ir a menduiña será avisado a toos os implicados (ós de sociais ós nulos q van vir) se algun ten algun problema pode avisar. prego q a xente q vaia vir fijo comente e deixe seu nome, ainda q sexan do concilio. avisarei nunha nova entrada too o que ai q levar e recordarei a cada persoa o q ten q levar (si, isto vai x frodo), nn so en comun con toos (a roupa e asi) senon en particular (tendas de campaña, amplis... cousas specificas) e weno... tmen recordade q é 1 cumpreanos, pro tmen cumpren anos dela, frodo e manuX asi q tedes que traer regalos pa toos a cojones ou partimosvos a puta boca se qeredes traede algun detalliño... ^^

1 saudo!!

LISTA FINAL

LISTA FINAL

Quen non se apunte non ven,

con esto quero finalizar xa dunha puta vez as listas e toa esa merda, asi q poñede o voso nome e os dias que vides, pa saer kntos somos, qn non se teña apuntao pa o luns non ven xa e nn ai volta atras nin suplicas, so ai 2as persoas q teñen permiso pa non firmar xq dependen doutro e nn delas. Pa os d+, ou firmades ou nn vides, e logo nn podedes disir q no ides vir nin rectificar os dias e tmpouko q no avisei. asi q aki reservades a plaza, e so os q stabades nas listas ntrades asi q nn se cuele ningun strangis, pro pa reservar x se akaso qda plaza libre pois poñede o nome tmen.

ultimo aviso importante, nada de porros, fogo, e se algun fuma m consulta se pode e as condicións (si, temos espacio pa fumadores) e x ultimo, se tedes tendas de campaña ou asi, este é o momento, xq como nn aia, pirase a metade da xente q na ksa so ai sitio pa 6 persoas COMO MUITO, SEN ESAXERAR, e no qro consellos do stilo: "tio pero se nos colocamos asi..." ou "bop pero eu durmo nunha esqina..." xq levo vivindo nesa casa + d 7 anos (creo q 8 pero weno) e vos levo 8 anos de experiencia en organizacion espacial, e aki son millor organizando que o q inventou o tetrix.

Menduiña 01/05/08 - 03/05/08

Menduiña 01/05/08 - 03/05/08

AVISO A OSTIA DE IMPORTANTE, SE NON O LEES NON VES

weno, pois como xa sabedes os seleccionados, o proximo  menduiña´s weekend se celebrará o venres próximo, como celebración do cumpreanos de peche, (veña el ou non). As listas de asistentes e o presuposto asi como as cousas que ai que levar publicareinas este sabado mesmo aki, prego que lles votedes un vistazo, posto que so se pode levar o inprescindible e necesario e, ainda q sexa unha festa, ai que gardar sempre compostura e orde, asi como 1 pouko de disciplina e ovediencia xa que ai que ter en conta que somos muitos para o espacio tan reducido, asi que ai que respetar as normas que dictarei mais aidante na seguinte publicación pa beneplacito e satisfacción de todos (para os da LOGSE: pa que toos o pasemos d puta nai sen q se foda nada na miña casa e vos teña q dar unhas ostias)

e xa para rematar, qero pedir a todo o que lea isto que se pode conseguir un proxector ó que se poida conectar 1 dvd pa por directos de grupos, videos (se tal 1a peli) e chorradas asi que levarei eu pois que o pille e me avise, pa poñelo e cunha sabana ter ai postos os directos e asi n vez d ter so 1 misero mp3 xD e na o audio pois levarei 1 ampli cun adaptador pa cable normal, pa q pete + q 1ns altofalantes (tamen levo altofalantes)

Vida en mendu

Vida en mendu

- cando se reune un numero de xente superior a 8 persoas en mendu ai que ter en conta unhas normas de comportamento básicas, que inclúen saber que non poden estar todas as persoas dentro da casa ó tempo cando o número sexa superior a 10, as cousas ai que gardalas e telas a man e controladas (cada un as súas cousas) e organizarse ó chegar antes de facer nada.

- Para chegar á casa ai que baixar 1a costa de 1km e subir outra de 100m, pero ai que ter en conta, que imos que ir cargados con comida e roupa así que ai que controlar todo o que levamos e non levar de mais. Cando vaia a aer un mendu, avisarase por medio de esta páxina todo o que levar e se avisara a cada persoa o que ten que levar de extra especificamente.

Nada mais, xa volverei a poñer outro artigo

Comentade!